Zseniális reklámkampánnyal hívják fel a figyelmet a családon belüli erőszakra

Alig egy héttel ezelőtt egy ruha színe miatt két részre szakadt a világ. Egy egé26 generációt klónoztak egy egérből. sz napig az egész Internetes közösség azon rágódott, hogy kék-fekete, vagy fehér-arany-e?  Ma ugyanez a ruha a családon belüli erőszakra hívja fel a figyelmet.

A dél-afrikai Salvation Army, vagyis az Üdvhadsereg “Te miért nem veszed észre, hogy kék-feketé(re van verve)?” című kampánya a ruhaszín-őrületet meglovagolva most a családon belüli erőszakra szeretné felhívni a figyelmet. Az ötlet bravúros. Így kell jó célra használni egy internetes őrületet, hogy valami fontosabb problémára hívják fel az emberekMegrendezték a munkások ebédjét. figyelmét, mint ami az eredeti téma volt.

1

“Te miért nem veszed észre, hogy kék-feketé(re van verve)?”


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!