Miért nem tud fizetni a vevő bankkártyával?

Előfordult már a vállalkozásodnál, hogy a vásárlók nem tudtak bankkártyával fizetni, készpénz pedig nem volt náluk, emiatt elégedetlenül távoztak az üzletből? Őket garantáltan nem fogod törzsvásárlóvá tenni, főleg, ha ez többször is előfordul. Vajon mi lehet az oka annak, ha nem működik a bankkártya-elfogadás?

Az okok feltárása

Ennek több oka is lehet, amelyeket neked, a vállalkozásod hosszú távú sikeressége érdekében, ki kell derítened. Lehet, hogy az internetkapcsolattal van gond, és ezen kell módosítást kérned. Lehet, hogy a fizikai POS terminál nem megbízható, korszerűtlen készülék, és lehet, hogy a háttérben álló szolgáltató cég rendszerében van a hiba. Érdemes tehát olyan megbízható partnert keresni ehhez a szolgáltatáshoz, mint a BizPay, akik mögött a nemzetközi Worldline cégcsoport áll. Ők garanciát jelentenek a zavartalan működésre. A BizPay asztali POS terminálokat, mobil terminálokat, Tap on Mobile megoldást, Linkpayment, illetve webáruházak számára E-commerce szolgáltatást kínál. 

A biztonságos bankkártya-elfogadási megoldások kiépítése

Ha kiderítetted, hogy a te vállalkozásodnál mi okozza a fizetési problémát, akkor tenned is kell a probléma megszüntetése érdekében. Ha az asztali POS terminál elavult, érdemes egy gyors és modern eszközre kicseréltetni. Ha a te szolgáltatód nem rendelkezik ilyen eszközzel, akkor érdemes szolgáltatót váltani. Vagyis keress egy olyan megbízható céget, aki a 21. századi technológiai kihívásoknak is megfelel.

Ha nem a készülékkel van a gond, hanem a szolgáltatóval, akkor csak a váltás lehet jó megoldás. Ebben az esetben kérj ajánlatot több cégtől, mérlegeld az általuk kínált szolgáltatás előnyeit és hátrányait. Ne az olcsóság legyen a fő döntési szempont, hiszen a megbízható működés hosszú távon költséghatékonyabbá tesz egy drágább megoldást is. 

Milyen a jól működő asztali POS terminál szolgáltatás?

  • A BizPay-nél az asztali (LAN-on) terminált kérheted PIN Pad-del, és az összes ismert kártyatársaság által kibocsátott kártyát felismeri és elfogadja.
  • A Magyarországon használt speciális kártyákkal – mint például a SZÉP Kártya – tud a vásárló fizetni.
  • Lehetővé teszi a dinamikus devizaváltást, azaz a vevő külföldi bankkártya használata esetén a bankkártyája mögötti számla devizanemében is tud fizetni, ha szeretne. 
  • Összeköthető a pénztárgépeddel és az ismert kasszarendszerekkel.
  • Mindig rendelkezésre áll, és gyors tranzakciókezelést tesz lehetővé.
  • Az elszámolt összegek átutalása bármely EU-s bankszámládra történhet.
  • Az elszámolásokat szinte bármilyen devizanemben kérheted, és már a tranzakciót követő munkanapon megkapod. Így átláthatóak lesznek a pénzügyi folyamataid.
  • A BizPay folyamatos műszaki segítségnyújtást vállal, ha bármi fennakadás lenne, és a MyPortál nevű internetes fiókodban részletes kimutatásokat érhetsz el a tranzakciókról.

A pénzügyi folyamatok gördülékenysége meghatározza a vállalkozásod stabilitását, ezért válassz olyan bankkártya-elfogadási megoldást, amelyik megbízhatóan működik.


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!