A Hawaii Moanalua Királyi Kert különleges fája

8 kilométerre északnyugatra Honolulu belvárosá5 különleges mélyedés a Földön. l terül el egy magánbirtok, a Moanaula Gardens, ami otthont ad az évente megrendezett „Lot Herceg Hula Fesztiválja”-nak.

Itt különféle látványosságok mellett a fő attrakciót a jellegzetes hawaiiA tiltakozások miatt Hawaii helyett a Kanári-szigeteken épülhet fel a világ egyik legnagyobb teleszkópja. tánc, a hula bemutatója jelenti. A rendezvény a nevét Lot Kapuaiwa hawaii hercegről kapta, aki később V. Kamehaheha király néven uralkodott. Ő a vendégeit, köztük misszionáriusokat előszeretettel szórakoztatta hula táncosok műsorával. A Moanaula Gardens a király gyermekkori otthona volt, napjainkban is sok történelmi épület, valamint ritkaKilométereken át elnyúló tó jelent meg a Halál-völgy zord vidékén. fákA legszebb természet alkotta alagutak a világban . és növények találhatóak itt.

A terület nyitva áll a látogatók számára egy kisebb belépődíj ellenében, a bevételt a parkA világ 10 legveszélyeztetettebb szépsége. gondozására és karbantartására fordítják. A fenntartás költségeinek nagy részét azonban a japánA legszebb természet alkotta alagutak a világban . elektronikai vállalat, a Hitachi állja, egy különlegesÓriási holdhal tetemét sodorta partra a víz egy ausztráliai strandon. faA Redwood Nemzeti Park óriásai. miatt.

Fotó: MW-Photos

Ez egy gyönyörű, hatalmas sámánfa jellegzetes, esernyő formájú lombkoronával a park közepén, egy füves területen látható. A korát 160 évre becsülik, lombja 40 méter átmérőjű területet fed le. Honolulu városa a fát történelmi jelentőségűvé nyilvánította, és védelem alá helyezte. Ugyanakkor az egyik legkedveltebb céges szimbólummá vált Japánban.

1973 óta a Hitachi Csoport  – amit manapság már csak Hitachi Fa néven ismernek – használja cége szimbólumaként világszerte. Weboldaluk szerint az átfogó vezetés és a széleskörű üzleti lehetőségek jelképe.

A cég az egyik legnagyobb Japánban, szeretett és megbízható márka. Ennek a széleskörű ismertségnek köszönhetően a Hitachi Fa nagyon népszerűvé vált az országban. Szinte minden nap japán turistabuszok érkeznek a parkba, hogy a látogatók megnézzék, és fényképezkedjenek a fával.

A vállalat eredetileg 20.000 dollárt fizetett évente a park eredeti tulajdonosának, Samuel Damonnak, hogy felhasználhassák a fát a hirdetéseikben. Damon 2004–ben bekövetkezett halála után a park tulajdonosa egy helyi vállalat, a Kaimana Ventures lett, akik újratárgyalták a feltételeket a Hitachival, és az éves díjat 400.000 dollárra emelték.

A Kaimana Ventures szerint ez a bevétel részben fedezi a park fenntartásának évi 600.000 dolláros költségét.


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!