Egyre több vállalkozás érzi úgy, hogy az online és offline jelenlét egyfajta értékvállalást is jelent. A környezetünkben megtalálható üzletek és szolgáltatók kommunikációját akkor tartjuk hitelesnek (és akkor lesz kedvező az első benyomás is), ha hűen tükrözi mindazt, amit képviselnek ezek a vállalkozások. Így lesz az egyedi reklámtábla egyrészt egy információhordozó eszköz, másrészt pedig egy találkozási pont a vállalkozás üzenete és az általa képviselt valóság között.
Az egyedi reklámtáblák hatékonyságának titka
Napjainkban ilyen értékvállalást jelenítenek meg a fenntarthatósági törekvések, amit egyre több vállalkozás igyekszik beépíteni a működésébe. Ez kihívások elé állíthatja a nyomdákat – a jó nyomdaipari vállalkozások azonban együtt gondolkodnak partnereikkel, nem pedig csak egyszerűen legyártják és kivitelezik a megrendelt reklámtáblát. Ilyen együtt gondolkodást nyújt a Rapidnyomda is, ahol a megrendelő partnerrel közösen gondolják végig, hogyan jelenjen meg a vállalkozás értékrendje, stílusa és üzleti célja egyetlen reklámtáblán.
Az egyedi tábla akkor lesz jó, ha karakteres és céltudatosan kommunikálja a fő üzenetet. Egy megfelelően megtervezett, a környezetébe jól illeszkedő, ugyanakkor figyelemfelkeltő tábla pozitív érzelmi viszonyt fog kialakítani az arra járókkal.
Esztétikum és funkcionalitás
Jó, ha a gyártási folyamat során nem csupán a megjelenésre fókuszálunk, hanem legalább ugyanekkora szerep jut a funkcionalitásnak is. Egy mindenre kiterjedően tervezett tábla gyártása során a megbízhatóság és a környezetbarát anyaghasználat is megjelenik. Az anyagválasztásnál és a technológiai eljárásoknál a hosszú távú megoldások fogják azt a végeredményt garantálni, amit elvárunk.
Ha az egyedi reklámtáblák gyártása modern gépek használatával történik, az több mint valószínű, hogy támogatni fogja a fenntarthatóságot és az energiatakarékos üzemmódokat. A precíz nyomtatás és a lézeres vágás hozzájárul, hogy minimalizálni lehessen a gyártási selejt keletkezését. Ugyanakkor mindez a professzionális szintű és hosszú élettartamú végeredményhez is nélkülözhetetlen.
A tervezés során célszerű végiggondolni, hol fogjuk használni reklámtáblánkat, mert ez befolyásolhatja majd az anyaghasználatot is. Kültéren mindenképp UV-álló megoldást kell választanunk, míg beltéren nagyobb teret tudunk engedni az elegánsabb, diszkrétebb megoldásoknak is.
Egyedi reklámtáblák – a végeredmény
Az egyedi reklámtábla tehát egy olyan marketingeszköz, amely hatékonyan közvetíti a márkánk üzenetét a közönségünknek, magára vonja a figyelmet, ugyanakkor a környezetébe is harmonikusan illeszkedik.
Mindez ugyanis hozzájárul ahhoz, hogy pozitívan alakítsuk az első benyomást, amit a reklámtábla segítségével hatékonyan érhetünk el.
Így tehát a reklámtábla az eredményes vevőszerzés és a márkahűség eszközévé válhat.