Reklámok az életünkben

Ha csak rágondolunk megjelenik az adott termék reklámja a Facebook hírfolyamunkban, tartja a városi legenda. Nézzünk utána, hogy mi alapján jelenhetnek meg a hirdetések a Facebook oldalunkon.

Az online marketing specialista, ha megkap egy olyan feladatot, ami arról szól, hogy egy terméket vagy szolgáltatást értékesítsen online, akkor – a teljesség igénye nélkül – a következő megoldásokkal illetve célzással élhet.

A hirdetések targetálása, azaz célzása azt jelenti, hogy az adott hirdetést milyen emberekSzívmelengető videó - így reagáltak az emberek, amikor szépnek nevezték őket. fogják látni a hírfolyamunkban.

Érdeklődés alapú célzás

A Facebook látja, hogy mi iránt mutatunk érdeklődést, milyen oldalakat likeolunk, milyen képeket híreket nézegetünk. Ebből adódóan érdeklődés alapon is lehet célozni, így könnyen meghatározhatjuk, hogy milyen ember lássa a hirdetésünket.

Remarketing alapú célzás

Meg lehet mondani a Facebooknak, hogy egy olyan célközönségnek mutassa meg a hirdetéseket, akik már jártak az adott honlapon, a kosárba is helyezték a terméket, de mégsem vásárolták azt meg. Általában, ha egy ilyen ember látja újból az adott terméket nagyobb eséllyel meg is vásárolja azt.

HasonmásMindenkinek van egy ikertestvére valahol a világban. alapú célzás

Van lehetőség kiválasztani egy meghatározott tevékenységet elvégzett emberekből álló csoportot, például az adott honlapon már vásárolt emberek csoportját. A Facebook azonosítja az ebbe a célközönségbe tartozó emberek közös tulajdonságait (például demográfiai jellemzőit vagy érdeklődési köreit). Ezután a hirdetések olyan emberekből álló célközönségnek jelennek meg, akik hasonlóak hozzájuk.

Ez a cikk csak érintőlegesen érinti a célzások bonyolult világát, minél profibb egy kampányHogyan látják önmagukat a nők? - érdekes kísérlettel állt elő a Dove. , annál jobban átgondoltak a kampányok célzási stratégiái.

Kicsit jobban belemerülve a célzások világába láthatjuk, hogy mennyi lehetőség áll rendelkezésére egy online marketing szakembernek arra, hogy elérje a célcsoportját.

Összegezve, nem gondolatolvasó a Facebook, csak vannak profi marketing szakemberek, akik maximálisan kihasználják ennek az eszköznek a lehetőség


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!