Hogyan látják önmagukat a nők? – érdekes kísérlettel állt elő a Dove

A Dove legújabb, “Válaszd a szépséget” elnevezésű kampányának keretében egy érdekes kísérlettel állt elő, mely során a nők önbizalmát tesztelték. Öt különböző városban; San Franciscóban, Londonban, Sanghajban, Sao Paulóban és Delhiben egy-egy épület bejáratánál két feliratot helyeztek el, az egyik ajtón az “átlagos”, a másikon a “szép” felirat szerepelt, a nőknek pedig maguknak kellett eldönteniük, hogy melyik ajtón mennek be.

Válaszd a szépséget

Válaszd a szépséget

A videóban látszik, hogy a nők többsége elbizonytalanodik, hogy melyik ajtón menjen be. A legtöbben azonban végül az “átlagos” feliratú bejáratot választották, voltak, akik gondolkodás nélkül, és voltak, akik némi hezitálás után. Volt aki csak az édesanyja noszogatására, vagy csak a barátnőivel együtt mert bemenni a “szép” felirattal ellátott ajtón. A kísérletNyolc hónapos Mars-szimulációt tartottak a Mauna Loa hegyen. végeredménye összhangban van a Dove korábbi felmérésének eredményével, amely azt mutatta, hogy a cég által megkérdezettek 96 százaléka nem tekinti magát szépnek.

Amikor a döntésükről kérdezték a nőket, volt aki azt mondta, hogy nagyon különös érzés volt szembesülnie azzal, hogy hogyan látja magát és, hogy milyen alacsony az önbizalma. Más örült neki, hogy úgy döntött, a szép feliratú ajtót választja, többen pedig utólag már sajnálták, hogy az “átlagos” ajtón mentek be. A kampány a helyes önkép kialakítását tűzte ki célul és azt, hogy a nők meglássák önmagukban a szépet.

Válaszd a szépséget

Válaszd a szépséget

VIDEÓ:


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!