Figyelemfelkeltő és elgondolkodtató társadalmi célú hirdetések

A társadalmi célú hirdetések a társadalom számára fontos, megoldandó problémákra hívják fel a figyelmet, mint például a környezetszennyezésMinden hatodik ember halálát a környezetszennyezés okozza. , az egészségtelen életmód, a bántalmazás vagy éppen az éhezés. Ezek a kampányok néha nagyon érzékeny témákat érintenek és azt a célt szolgálják, hogy mozgósítsák a társadalmat. Készítői hosszú távú változásokat kívánnak elérni, és ennek érdekében készek bármit bevetni.

A bántalmazás áldozatai ugyanolyan emberekSzívmelengető videó - így reagáltak az emberek, amikor szépnek nevezték őket. , mint te vagy én. (Advico Y&R, Zürich, Svájc)

Társadalmi célú reklámok

Soha ne vezess, ha előtte alkoholt fogyasztottál! (Terremoto Propaganda, Curitiba, BrazíliaHatból három gyereke albinizmussal született egy színes bőrű brazil nőnek. )

Társadalmi célú reklámok

Még nem kellene, hogy vége legyen. Hogyha dohányzol te történeted korábban fog véget érni, mielőtt kellene. (Iris, LondonA szervezet valódi biológiai korát kimutató tesztet fejlesztettek ki brit kutatók. , UK)

Társadalmi célú reklámok

WWFA Föld órája - a természeti értékekre hívja fel a figyelmet az idei akció. : Félelmetes…még félelmetesebb (DDB&CO., Törökország)

Társadalmi célú reklámok

A bőröd színe nem határozhatja meg a jövődet. (Publicis Conseil, Paris, Franciaország)

Társadalmi célú reklámok

Társadalmi célú reklámok

Az erdőirtás minden egyes lapozással folytatódik. ( LINKSUS, Beijing, China)

Társadalmi célú reklámok

Ennyi időt töltesz majd kórházban, ha nem lassítasz. (Cramer-Krasselt, Milwaukee, USA)

Társadalmi célú reklámok

Spórolj a papírral, mentsd meg a Földet! (Saatchi & Saatchi, Koppenhága, Dánia)

Társadalmi célú reklámok

A légszennyezésMinden hatodik ember halálát a környezetszennyezés okozza. évente 60 ezer embert öl meg.

Társadalmi célú reklámok

A “lájkolás” nem segít. Légy önkéntes és változtass meg egy életet! (Publicis, SzingapúrEmberszerű, érzelmeket felismerő robot vigyázhat az idős betegekre. )

Társadalmi célú reklámok

Ha te nem veszed föl, ők fogják….   (TBWA\Hunt\Lascaris, Johannesburg, Dél-AfrikaÍgy tudta megállítani a felbőszült elefántot a túravezető. )

Társadalmi célú reklámok

Ne telefonálj vele miközben vezet! (Mudra Group, IndiaIllemhely építésére kapnak pénzt a kormánytól a friss házasok India egyik államában. )

Társadalmi célú reklámok

Gyerekkatonák: nem itt, de most történik! (Amnesty InternationalSokkoló kampány az Amnesty Internationaltől - "Nem itt, de most történik!". , Svájc)

Társadalmi célú reklámok

A cenzúra más történetet mond el. (Memac Ogilvy & Mather DubaiMegnyílt a világ legmagasabb szállodája. , EAE)

Társadalmi célú reklámok

Figyelmetlen vezetés. Mindkét irányba figyelj! (Red Pepper, Jekatyerinburg, Oroszország)

Társadalmi célú reklámok

60 másodpercenként egy faj kihal. Minden perc számít! (Scholz & Friends, Berlin, Németország)

Társadalmi célú reklámok

A dohányzás korai öregedéshez vezet. (Euro RSCG Australia)

Társadalmi célú reklámok

Te nem egy skicc vagy. Mondj nemet az anorexiára! (Revolution Brasil)

Társadalmi célú reklámok

Az elhanyagoltDöbbenetesen elhanyagolt kutyákat mentettek meg állatvédők. gyerekekCsodálatos képek önfeledten játszó gyerekekről, a világ minden tájáról. láthatatlannak érzik magukat. Állítsuk meg a gyermekbántalmazást! (Australian Childhood Foundation, JWT MelbourneEgy épület, aminek "arca" van. )

Társadalmi célú reklámok

Védd az állatokat, ne használj műanyag szatyrokat! (BBDO Malaysia, Kuala Lumpur"Vízen futás" Kuala Lumpurban. / Duval Guillaume, BelgiumAz elhagyatott Miranda kastély Belgiumban. )

Társadalmi célú reklámok

Amit bedobsz a tengerbe, visszakerül hozzád. Tartsd tisztán a vizeket! (JWT, Dubai, EAE)

Társadalmi célú reklámok

Az álmosság erősebb nálad. Ne vezess álmosan! (BBDO Bangkok, ThaiföldBejárta egész Thaiföldet, hogy a Street View-n bárki megnézhesse a gyönyörű látványosságokat. )

Társadalmi célú reklámok

Ilyen egyszerű ételt adni az éhezőknek. (TBWA\Hunt\Lascaris, Johannesburg, Dél-AfrikaA rák legrégebbi nyomaira bukkantak az ember egy ősének csontkövületén. )

Társadalmi célú reklámok

Saját magadat mérgezed. (Dentsu, Peking, KínaBrutális a kínai vízszennyezés. )

Társadalmi célú reklámok

Állítsuk meg az erdőirtást, mielőtt túl késő lesz! (TBWA\PARIS, Franciaország)

Társadalmi célú reklámok

A hajléktalanoknak minden nap egy küzdelem. (Clemenger BBDO, Melbourne, AusztráliaTöbb mint százezer dollárt érő aranyrögöt talált Ausztráliában egy amatőr kincsvadász. )

Társadalmi célú reklámok

Figyelemfelkeltő kampány a mellrák megelőzéséért. (Bolero, Fortaleza, Brazília)

Társadalmi célú reklámok

Kampány a nemek közötti egyenlőségért. Az ENSZ női jogegyenlőséggel és a nemek közötti esélyegyenlőséggel foglalkozó szervezete, a UN Women megdöbbentő eredményeket kapott amikor tesztelte a GoogleA Google elképesztő irodái - Dublin, London, Tel-Aviv. keresőmotorjának automatikus kiegészítés funkcióját… E szerint a nőknek nem szabadna vezetni, szavazni, beszélni a templomban, a nőknek tudniuk kell, hogy hol a helyük, a nőknek nincsenek jogaik, stb… (Ogilvy & Mather, Dubai, EAE)

Társadalmi célú reklámok

Társadalmi célú reklámok

Ne vásárolj egzotikus állatokat szuvenírként! (LOWE GGK, Warsaw, Poland)

Társadalmi célú reklámok

Ugyanaz az állat, másik gazda. Állítsuk meg az állatkínzást! (TBWA-Santiago Mangada Puno, Fülöp-szigetekDubai mesterséges szigetei. )

Társadalmi célú reklámok

Társadalmi célú reklámok

Kösd be magad, maradj életben. (Lg2, Quebec, Canada)

Társadalmi célú reklámok


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!