500 kilométer/órás utazósebességű mágnesvasutat mutattak be Japánban

A lebegő mágnesvasútRekordot döntött az amerikai hadsereg kísérleti mágnesvasútja. (maglevRekordot döntött az amerikai hadsereg kísérleti mágnesvasútja. ) új, 500 kilométer/órás utazósebességre képes generációját mutatták be a hét elején Japánban, amely a vasúti rendszert fejlesztő cég szerint az első lépés a szupergyors szerelvények üzembe állításához vezető úton.

Az L0 névre keresztelt, öt kocsiból álló, 15 méteres áramvonalas “orral” rendelkező szerelvény tesztelését szeptembertől kezdik meg – jelentette kedden a japánGyönyörű kék tó Hokkaido városában. sajtA sajt, mint valuta - Egyedülálló sajt bankok Olaszországban. ó.

Japán maglev vasút

A fejlesztő Közép-Japán Vasúttársaság (JR Gyönyörű kék tó Hokkaido városában. kai) tervei szerint a vonatVasúti pálya Hanoi szűk utcáiban. 2027-ben állhat forgalomba Tokió és Nagoja között, 40 percre csökkentve a két város632 méter magas felhőkarcoló épül Sanghaiban. közti menetidőt. A Tokiót az ország második legnagyobb városShanghai két arca . ával, Oszakával összekötő pályaszakasz 2045-re készül majd el, ezen a viszonylaton a jelenleg nagyjából 2 óra 25 perces menetidő 65 percre rövidülhet.

LO Maglev

Az L0-ást egy tíz éven át tesztelt – és 581 kilométer/órás sebességrekordot felállító – prototípusból fejlesztették ki, ez az első japán maglev-szerelvény, amelyet kifejezetten utasszállításra terveztek.

L0

A világon jelenleg egyetlen tömegközlekedési célokat szolgáló nagy sebességű maglev – azaz a kerekek helyett mágneses mező által pályán tartott és hajtott vonat – közlekedik a kínai Sanghaj városában. Korábban KínaShanghai két arca . több hasonló vonal építésének lehetőségét is tanulmányozta, de a magas költségek miatt végül a “hagyományos1700 ember halálát okozta a kameruni „robbanó tó” 1986-as kitörése. ”, sínen futó gyorsvonatok mellett döntött.

A JR Tókai szerint a magas költségek ellenére a beruházásEurópa legnagyobb ingatlanberuházását tervezik Athén elhagyatott repülőterén. mellett szól, hogy a Tokiót és Oszakát összekötő, 49 éve épült Csúó Sinkanszen vonal karbantartására amúgy is hatalmas összegeket kénytelen áldozni a cég. – Írta az MTI.


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!